четвер, 19 листопада 2015 р.

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

 
Сьогодні відбувся районний етап Конкурсу, в якому взяли участь 32 учні 5-11 класів з 15 навчальних закладів району. 
Школярі спробували себе у ролі казкарів, придумавши продовження казки про Веселкове слово (5 клас), ділились думками про красу зимової природи (6 клас), згадували народні прикмети (7 клас). Не оминули й тему патріотизму (8 клас), роздумували над тим, чи варто носити вишиванку (9 клас) та говорити правильною українською мовою (10 клас). Одинадцятикласникам пощастило прокоментувати відомий вислів Конфуція. 





Завдання
УІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
2015-2016 н.р.
ІІ (районний етап)
5 клас. Продовжіть казку за поданим початком. Доберіть заголовок.
Жило-було у словнику Веселкове слово. Воно охоче мандрувало світом: із казок і прислів’їв переходило до віршів і підручників, лунало у класах і на вулицях. Людські душі назустріч Веселковому слову відкривалися й добрішали.
Одного разу Веселкове слово зустрілося із Кропив’яним словом, яке жило…
6 клас. Напишіть твір-опис природи на тему «Упала перша паморозь на віти» в художньому стилі, використавши прикметники-епітети.   
7 клас. Упродовж століть наші предки, спостерігаючи за явищами природи, склали багато мудрих висловів. Відновіть народну прикмету, пригадавши один із висловів, та введіть у розповідь.
8 клас. Напишіть лист одному з героїв творів, які вивчали у 8 класі. У своєму листі поміркуйте, чи міг би цей герой жити в наш час? Чи міг би він бути корисним для України?
9 клас. Напишіть твір-роздум: «Чому варто носити вишиванку?». Наскільки актуальним на сьогодні є збереження матеріальних і духовних цінностей?
10 клас. Мовато інтелектуальний портрет людини. І якщо зовнішній портрет можна змінити з допомогою одягу, макіяжу, то з мовним – набагато складніше. Висловіть міркування стосовно цієї проблеми.
11 клас. У формі твору прокоментуйте вислів Конфуція «Перед людиною три шляхи до розуму: шлях міркування – найшляхетніший; шлях наслідування – найлегший; шлях особистого досвіду – найважчий».      
 

1 коментар: