18 жовтня 2016 року о 9.00 на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбудеться семінар-практикум вчителів української мови та літератури. Просимо ознайомитися з планом засідання та бути готовим до виступу.
План
засідання № 2 РМО
вчителів української мови та літератури
Тема: «Інтегрування елементів медійної освіти у
зміст навчального курсу української мови» (семінар-практикум)
Мета: ознайомлення з прийомами й методами роботи вчителів української мови щодо
впровадження шкільної медіаосвіти; пропагувати позитивний досвід роботи щодо
використання інноваційних форм навчання; сприяти підвищенню методичної
підготовки вчителів до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
навчання; обмін досвідом в інтерактивному спілкуванні щодо використання
інформаційних технологій на уроках української мови та можливостей шкільної
медіатеки.
Дата
проведення: 18 жовтня 2016 року
Місце проведення: Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
1. Медіаграмотність і розвиток критичного мислення.
Захист від маніпулятивного впливу медіа. (10 хв.)
Єременко
Л.Д., методист РМК
2.
Основні задачі медійної освіти. (10 хв.)
Боротка
Л.М., Довгинський НВК
3. Формування основ медіаграмотності школярів. Поняття
«медіа-компетенція», її основні ознаки та показники. Методичні рекомендації
вчителям. (10 хв.)
Бондаренко
Н.А., Верхньотокмацька ЗОШ
4.
Поняття медіа-тексту. Аналіз і конструювання медіа-тексту (портретний нарис у 7
кл., відгук про твір мистецтва в 10 кл., стаття до газети в 11 кл.). Пам’ятка
вчителю. (10 хв.)
Братішко
Н.В., Панфілівський НВК
5. Використання засобів масової інформації (шкільного
веб-сайта, сайтів класів, блогів предметних гуртків, учительських блогів) у
діяльності школи. З досвіду роботи. (10 хв.)
Муравицька
Н.З., Чернігівська СШ «Надія»
6.
Досвід вчителів щодо використання у професійній діяльності освітніх
веб-ресурсів.
Всі
члени РМО
7.
Компетентнісний підхід до навчання і виховання як засіб творчого зростання
якісно нової особистості учня на уроках української мови та літератури. За
матеріалами обласного семінару (з досвіду роботи філологів Пологівщини). (10
хв)
Лущай Л.А, Владівська ЗОШ
Івашина
Г.М., Бистрицька Н.А., Богданівська ЗОШ
8.
Про проведення мовно-літературних конкурсів, змагань, олімпіад у 2016-2017 н.р.
Єременко
Л.Д. , методист РМК
Практична частина
1.
Відвідання
уроку (вчитель Товстоног Т.Д., Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст
вищої к.)(45 хв.)
2.
Обговорення
відвіданого уроку, самоаналіз.
Рекомендована література:
1.
Бурім О. В. Медіаосвіта як важливий
компонент соціально-педагогічної профілактики деструктивного впливу ЗМІ на
особистість./ Інтернет ресурс.
2.
Глазова О. Як навчати мови в інформаційному
суспільстві // Методичні діалоги. – 2011. - №4.- С. 25 – 37
3.
Дорош М. Війна і шкільна медіаосвіта //
Методичні діалоги . – 2015. - № 1- 2.- С. 18 – 21
4.
Лункова Н. Роль освітнього веб-ресурсу
(блога) у педагогічній діяльності словесника// Методичні діалоги . – 2015. - №
7 - 8.- С. 38 – 40
5.
Пищик О. Методика використання мультимедіатехнологій на уроці// Педагогічна майстерня. – 2012. -
№10. – С. 3 – 9
6.
Проект «Медіаосвіта і медіа грамотність» /www.medialiteracy.org.ua
7.
Стефанович Т. Формування життєвих
компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках української словесності //Вивчаємо
українську мову та літературу. – 2013. - № 13. – С. 2 - 5
8.
Табарчук
І. Освітній блог. Поняття, особливості, різновиди й алгоритм створення блогу вчителя //
Педагогічна майстерня. – 2012. - №12. – С. 2 – 6
9.
Ходацька О. Яка вона, мовна особистість
інформаційної доби ?// Методичні діалоги. – 2013. - №7 - 8.- С. 28 – 30
10. Череповська Н. Медіакультура ( Про експериментальну модель програми
спеціалізованого медіа-освітнього курсу для старшокласників)// Методичні
діалоги . – 2011. - № 4.- С. 7 - 20
Робота між засіданнями:
-
Систематизувати
матеріали з власної проблемної теми
-
Друк
матеріалів досвіду роботи у фахових виданнях
-
Підготовка
до участі учнів в олімпіадах з базових дисциплін та інших мовних конкурсах
-
Надати
матеріали для розміщення на віртуальному МО.
Немає коментарів:
Дописати коментар