Відповідно до плану районних заходів 19 лютого 2016 року о 9.00 на базі Довгинського НВК
відбудеться семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури та
російської мови. Просимо вчителів ознайомитися з планом засідання та
бути готовим до виступу.
РМО вчителів зарубіжної літератури
та російської мови
засідання №3
Форма проведення -
семінар-практикум
Тема: Формування
комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів
на уроках зарубіжної літератури й російської
мови з використанням
інноваційних методів навчання
Мета: - ознайомлення з рівнем науково-теоретичної методичної підготовки вчителів;
- упровадження й реалізація
сучасних педагогічних ідей у практичну
діяльність педагога.
Дата
проведення: 19 лютого 2016 року
Місце
проведення: Довгинський НВК
1. Розвиток комунікативної компетентності творчої особистості з
гуманістичним світоглядом. (15 хв.)
Опара Л.В., Чернігівська СШ «Надія»
2. Відкритий урок із зарубіжної літератури у 6 класі. Тема:
«В. Кириленко «Сліпий музикант.» (45
хв.)
Рибас А.М., Довгинський НВК
3.
Творчий звіт вчителя, який атестується. Майстер-клас «Я так працюю…» (20 хв.)
Рибас А.М., Довгинський НВК
4. Звіт по курсовій перепідготовці. (10 хв.)
Гришун С.В., Стульневський НВК
5.Специфіка
занять розвитку мовлення у курсі „Зарубіжна література”.(15 хв.)
Божкова Л.О., керівник РМО, Богданівська ЗОШ І-ІІІ ст.
6. Про умови участі в обласному фестивалі педагогічних
ідей, присвяченого 125-річчю з дня народження М.О. Булгакова. (10 хв.)
Єременко Л.Д., методист РМК
Рекомендована
література:
1. Марія Карпік. Розвиток творчих здібностей школярів засобами інноваційних
методик. // Всесвітня література в сучасній школі. - №11-12, 2013.-
с.12 – 16.
2. Олена Демченко. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках
зарубіжної літератури з використанням інноваційних методів навчання. // Всесвітня
література в сучасній школі. - №6. - 2012. – с.20 - 23.
Домашня робота:
1.
Проаналізувати статті
запропонованих журналів з теми: „Розвиток комунікативних здібностей учнів на
уроках зарубіжної літератури з використанням інноваційних методів навчання”.
2.
Підготувати схему-конспект чи публікацію уроку з розвитку
мовлення та презентувати досвід роботи „Я роблю це так...”
Немає коментарів:
Дописати коментар