пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Заговори, щоб я тебе побачив...

Ще Цицерон говорив, що "найкращий оратор той, який своїм словом і навчає слухачів, і дає насолоду, і справляє на них сильне враження". Саме у ролі таких ораторів спробували себе 6 учнів із 3 загальноосвітніх закладів району та 9 вихованців із 3 дошкільних закладів.

Журі визначило переможців, якими стали:
Небаба Анна, Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ІІ місце.
Сінельник Катерина, Чернігівська СШ "Надія" - ІІ місце
Муха Софія, Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ІІІ місце
Нагарнюк Марія, Чернігівська СШ "Надія" - ІІІ місце.

Давиденко Єлизавета, КДНЗ я/с "Посмішка" - І місце.
Славна Ольга, Шарабура Єва, КДНЗ я/с "Посмішка" - ІІ місце.
Дузенко Настя, КДНЗ я/с "Сонечко" - ІІ місце
Постник Кіра, Широкоярський НВК - ІІ місце
Прохорова Тетяна, Горбачов Нікіта,  КДНЗ я/с "Сонечко" - ІІІ місце
Небаба Тетяна, Братусь Руслан, КДНЗ я/с "Посмішка" - ІІІ місце

Немає коментарів:

Дописати коментар