понеділок, 22 лютого 2016 р.

До уваги вчителів української мови та літератури!

У зв`язку із введенням карантинних заходів у Новополтавській ЗОШ, семінар-практикум вчителів української мови та літератури, запланований на 23 лютого 2016 року, перенесено. Дату проведення буде повідомлено додатково. План засідання №3




   
Семінар – практикум на базі Новополтавської ЗОШ  І – ІІІ ступенів

Теоретична частина
Круглий стіл «Як активізувати на уроці пізнавальний потенціал учнів, їхній інтерес до вивчення предмета»

1.   Формування в учнів ключових компетенцій у процесі науково-дослідницької та проектної діяльності. (15 хв)
                                                                             Малярова С. І., Обіточенська ЗОШ І – ІІІ ст..
2.   Технологія критичного мислення як засіб формування особистості учня
                                             (15 хв)    Сидоренко Л. О., Владівська ЗОШ І – ІІІ ст.
3.   Активізація зовнішньої та внутрішньої мотивації школярів. Методи і прийоми, що сприяють підвищенню мотивації до навчання. (15 хв)
                                                                                Товстоног Т. Д., Чернігівська ЗОШ І – ІІІ ст.
4.   Методика та медіа-освіта. Як навчати мови в інформаційному суспільстві. (15 хв)
                                                                             Бистрицька Н.А., Богданівська ЗОШ І – ІІІ ст.
5.   Використання он-лайн сервісів при підготовці до уроків словесності. (15 хв)
                                                          Лущай Л. А., керівник РМО
                                                          Єременко Л. Д., методист РМК
Практична частина
6. Презентація досвіду вчителя Романчук Г. З. (15 хв)
7. Відвідування і обговорення уроку. (50 хв)

 Рекомендована література:
1.Басиста  Л. С. Активізація пізнавальної діяльності учнів //ВУМЛШ. – 2012. - № 32. – С. 20 // Фаховий сервер. – С. 1 - 8
2. Бондаренко С. Ю. Формування в учнів ключових компетентностей у процесі науково-дослідницької та проектної діяльності// Педагогічна майстерня. – 2012. - №9. – С. 2-7
3. Вовк Т. В.Технологія критичного мислення як засіб формування особистості учня// Педагогічна майстерня. – 2012. - № 2. – С. 15 – 18
4. Глазова О. Як навчати мови в інформаційному суспільстві// Методичні діалоги. - № 4.- 2011. - С. 26 – 33
5.  Глазова О. Шкільний твір  інформаційної доби : як поєднати традиції та інновації// Методичні діалоги. - № 7 8 . - 2013. - С. 31 – 36
 6. Груніна Г.М. Творча й пошукова  діяльність на уроках української мови та літературиВУМЛ, № 15, 2013, С . 2 – 8
7. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром/ Упорядники : Андрєєва В. М., Григораш В. В. – Х.: Вид . група «Основа», 2006. – С. 186 – 193
8. Чопікян А. В.  Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови // ВУМЛШ. – 2014. - № 27. – С. 2 – 7
9. Коваленко Л. Шлях до держави під назвою Успіх // Методичні діалоги. - №1. – 2012 .-С. 16 – 22.

Немає коментарів:

Дописати коментар