середу, 20 травня 2015 р.

Забуті обереги...

22 травня 2015 року о 15.00 біля районного центру культури та дозвілля відбудеться парад вишиванок. Приходьте та підтримайте забуті народні традиції у своїх душах та серцях своїх дітей!
Ода вишиванці
 Одягну я тебе на світанку,
Наче світла у душу ввіллю.
Українська моя вишиванко,
Я тебе до безтями люблю.

На тобі, чарівна одяганко,
Знаки світлих і сонячних врун,
Щоб торкалася ти, вишиванко,
У душі найтаємніших струн.

В сяйві ніжнім поблідне й шляхтянки
Дорогий, найсучасніший стрій.
Сама Леля тебе, вишиванко,
Прикрашала квітками із мрій.

Не архаїка ти, що як бранка,
У музеї забута висить.
Вічна модо моя, вишиванко,
Я щодня тебе прагну носить.

Крізь пітьму лихоліть, до останку,
Я твій образ у серці беріг,
О квітуча моя вишиванко.
Ти народу мого оберіг.

Як тебе одягну іще зранку
Цілий день омина мене зло,
Ти вкраїнців усіх, вишиванко,
Під божественне тулиш крило.
Ярослав Чорногуз

Немає коментарів:

Дописати коментар